czwartek, 13 lutego 2014

NAILS & VALENTINE'S DAY

Dziś z okazji Walentynek postanowiłam zrobić Wam "prezent" i jakimś cudem napisać notkę! Jak pewnie wiecie z facebook'a nie ogarniam niczego, do szkoły miałam do napisania wypracowania za siebie i Piotrka, akurat wczoraj zaczęłam zdrowe odżywianie, czyt. CHCĘ SCHUDNĄĆ! i musiałam to opisać a właśnie ten opis znajdziecie tutaj -> http://sandraiandzia.blogspot.com/, poza tym robiłam zdjęcia w kwiaciarni w której pracuje moja mama, później musiałam je obrobić i tak się złożyło, że założyłam jej funpage na facebook'u: https://www.facebook.com/KwiaciarniaSanAlberto (póki co jestem autorką wszystkich zdjęć i wpisów :P)

Tyle u mnie, nie mam czasu jak zwykle dlatego notka jest 2in1! :D

PAZNOKCIE

Dość długo zapowiadałam tą część postu, dwa miesiące zapuszczałam paznokcie, kombinowałam z nimi i kilka kombinacji możecie zobaczyć na zdjęciach. Od razu dam odpowiedź na pytanie: "JAKIEJ ODŻYWKI DO PAZNOKCI UŻYWASZ?". Polecam przejść się do drogerii, kupić diamentową odżywkę Eveline i stosować ją dwa razy w tygodniu, zmywać na trzeci dzień. Udało mi się zapuszczać paznokcie dwa miesiące, nie łamały się, nie rozdwajały i były twarde. :-)






Głównie jako bazy pod kawior używałam lakieru w kolorze nude, przyklejony kawior utrwalałam bezbarwnym lakierem. 

lakiery, kawior - Miss Sporty 




No i czas na WALENTYNKOWĄ część notki!
Ja świętuje swoje walentynki w szkole do 19.. Ogólnie nie obchodzę jakoś specjalnie tego dnia, zazwyczaj daję coś słodkiego mojemu chłopakowi albo jakiś mały prezent a resztę dnia spędzamy normalnie. W tym roku planowaliśmy znów jechać do Torunia ale niestety szkoła pokrzyżowała nam plany, jedziemy więc dopiero w następnym tygodniu. :-)

Dziś robiłam zdjęcia w kwiaciarni "San Alberto" i to będzie ten Walentynkowy akcent na blogu! Więcej zdjęć znajdziecie na fanpejdżu. :-)

Happy Valentine's Day!