środa, 19 sierpnia 2015

ADIDAS ORIGINALS #OOTD

Hej! Dziś zjawia się tutaj outfit do którego wykorzystałam bardzo popularną koszulę z Zary, która przeleżała u mnie już jakiś czas w szafie, bo ja + koszula = zdecydowane "nie" na tą chwilę. Przynajmniej do czegoś się przydała, nie mam zwyczaju zakładania jej w ten sposób, bo dość skraca to nogi ale od czasu do czas można. Dodatkowo spodnie w których bym chodziła codziennie! Nigdy nie miałam lepszych jeansów i chyba muszę się wybrać po jeszcze jedną parę do sklepu póki są. No i buty.. Chyba ulubiony model 90% moich znajomych, bo widzę je wszędzie! Dosłownie wszędzie! Cieszy mnie to, że tu gdzie mieszkam chyba nie ma takiego szału na nie i mogę je sobie swobodnie nosić i nie patrzeć, że co druga osoba ma je na nogach. ;)

koszulka, buty - Adidas | bluza. torebka - Mohito | spodnie - New Look | koszula - Zara