środa, 12 sierpnia 2015

BLOG LIFESTYL'OWY! Changes, czyli jak teraz będzie wyglądał ten blog.

Hej! Post miał być co prawda jutro ale zaplanowałam, że dziś opiszę trochę co tu się będzie działo, dlaczego i po co a jutro pojawi się pierwsza część kosmetyczna. Zatem, jak zauważyliście od pewnego czasu nie pojawiają się tutaj outfity a posty są "od święta" i to bardziej tematyczne. Jakiś czas temu postanowiłam sprawdzić jak będą wyglądały moje zakupy gdy mój blog będzie zawieszony. Do tej pory kupowałam wszystko co wydawało mi się "super, fajne" co muszę pokazać na blogu nawet jeśli do codziennego użytku ta rzecz mało mi się przyda. Teraz kupuję to co faktycznie noszę i noszę i noszę aż do znudzenia, co nie leży w kącie i czeka aż to sprzedam. Za to niestety mania kupowania butów mi została.. Co miesiąc moja szafa butowa się powiększa i już niestety nie mam gdzie tego trzymać. Mam nadzieję, że po przeprowadzce (o której będzie pewnie trochę później) znajdę miejsce i pomysł gdzie je ulokuję tak by fajnie to wyglądało. 


Dlaczego blog się przekształca?
Myślałam nad tym żeby całkowicie zrezygnować z bloga, bo nie mam czasu biegać na zdjęcia a jak już go mam to mam mnóstwo innych rzeczy do zrobienia i przede wszystkim w wolnym czasie chciałabym odpocząć, bo jako człowiek pracujący zwyczajnie męczy mnie praca. Cieszy mnie każdy mały sukces w mojej obecnej pracy ale na to trzeba pracować a z racji takiej, że mój angielski jest komunikatywny ale nie perfekcyjny to muszę pracować dwa razy ciężej (psychicznie, na szczęście nie fizycznie :P). Jednak przypomniałam sobie o tym, że odkąd miałam w domu internet to blogowanie towarzyszyło mi zawsze. Na początku był to oczywiście photoblog, później założyłam swojego pierwszego bloga, który towarzyszył mi przez kilka lat mojego życia. Był to blog chroniony hasłami, nikt nie miał dostępu do niego, nikt nie mógł go przeczytać. Co się na nim znajdowało? Wszystko. Był on dla mnie jak pamiętnik, opisywałam na nim moje sukcesy, smutki, problemy i dzięki temu było mi łatwiej, bo pomimo, że miałam przyjaciółki, którym mogłam to wszystko powiedzieć to niektóre rzeczy chciałam zachować dla siebie. Przyszedł też czas na tego bloga, który na początku sprawiał mi na prawdę dużo radości. Posty mogłabym dodawać codziennie ale wtedy zabrakło by mi ubrań w szafie i wiele rzeczy by się powtarzało co nie ma sensu. 


Przekształca się na.. 

BLOG LIFESTYL'OWY

Od tej pory znajdziecie tutaj wszystko. No, może nie do końca wszystko ale będą tutaj nie tylko inspiracje, moje zdjęcia czy nowinki kosmetyczne, od czasu do czasu będzie pojawiał się "pamiętnik", czyli coś w rodzaju opisywania konkretnych sytuacji czy zwyczajnych głupot. Będę starała się aby ten blog był różnorodny. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu taka forma bloga, bo ja się już na to nastawiłam optymistycznie i oby tak zostało! A póki co zapraszam Was na mojego instagrama:


3majcie się! x