piątek, 13 grudnia 2013

GOOD BYE POLAND, HELLO SCOTLAND

Tak więc to jest ta "ostatnia" notka przed wyjazdem, kolejna pojawi się dopiero w styczniu. Nie wiem co mam pisać tak na prawdę, bo wszystko jest w poprzednim poście ale na zapas wszystkim życzę WESOŁYCH ŚWIĄT i UDANEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ! Pewnie będę Wam tego życzyła później na facebook'u ale nie wszyscy tam wchodzą więc no ;-) Wybaczcie, że nie dam dziś żadnego outfitu, ale nawet nie miałam chwili od kilku dni dla siebie, nie udało mi się też spotkać ze wszystkimi znajomymi z którymi chciałam to zrobić a tak na prawdę to wyszłam dopiero dziś z jednym kolegą. Nie będę przedłużać, bo mam jeszcze kilka rzeczy do spakowania a pewnie czegoś zapomnę jak to na piątek trzynastego przystało. :-) Możecie mnie śledzić na facebook'u gdzie będę pisać co i jak u mnie. Zachęcam więc do lajkowaia! :-)

Stwierdziłam właśnie, że przy niektórych ludziach choćbyśmy nie wiem jak chcieli nie potrafimy być szczęśliwi bądź jesteśmy szczęśliwi rzadko, przy innych potrafimy w gorszych chwilach śmiać się od ucha do ucha zapominając o problemach. Cóż za refleksja.. :-)







BĘDĘ TĘSKNIĆ ZA BLOGIEM I WAMI! :*