piątek, 10 stycznia 2014

WELCOME POLAND! #outfit


Miał być post o tym jak spędziłam czas w Szkocji ale dość sporo czasu by mi zajęło pisanie i wrzucanie zdjęć więc dziś pokazuję Wam mój pierwszy szkocki outfit. :-)

Wybaczcie, że się nie rozpiszę, marzy mi się po prostu poleżeć, tym bardziej, że jutro idę do szkoły na ósmą. 90% moich ubrań jest z Primarka i powiem Wam, że ten sklep trafia 100% w mój gust. Jedyną jego wadą jest to, że trzeba patrzeć czy dana rzecz nie jest bublem rozwalającym się po dwóch praniach. Poza tym w stacjonarnym sklepie OFFICE w końcu kupiłam długo upatrzone Nike Dunk Sky Hi, które są w tej chwili numerem jeden na mojej półce z butami. :P 

____________________________________________
parka, szal, bluza, spodnie - Primark, Atmosphere
torba - H&M
buty - Nike, Office