środa, 15 stycznia 2014

leather skirt #OOTD

Napisałam obszerny post o Szkocji, dodałam większość zdjęć, gdy nagle wszystko mi się zacięło, zawiesiło i wyrzuciło mnie ze strony. Patrzę w kopie robocze a tam pusto! Tak więc dziś znów zobaczycie kolejny outfit zamiast tego posta. W sumie to już ostatni outfit ze Szkocji, bo później pogoda nie pozwalała na wyjście z domu...

Chyba każdy z nas uwielbia czas wyprzedaży, dzięki niemu znalazłam od dawna poszukiwany płaszcz (czy cokolwiek to jest ;P) za 10 funtów! Co prawda jest na porę jesienno-wiosenną ale w Szkocji nie sposób przewidzieć pogodę i w jeden dzień chodziłam nawet w koszulce na krótki rękaw. W sumie jest to mój ulubiony zestaw, kolejny cały z Primarka ale w końcu kupiłam od baaaardzo dawna poszukiwaną spódniczkę rozkloszowaną z ekoskórki. Buty tu nie pasują zbytnio ale na pewno lepiej wyglądają niż Air Force 1. :P
Mam też sporo (jak na mnie) nowości jeśli chodzi o biżuterię. Naszyjnik ze zdjęcia kupiłam w H&M'ie za 3 funty, za tą samą cenę kupiłam w nim też paletę kolczyków, które być może kiedyś pokażę. Na święta za to dostałam od Piotrka brata kolejną do kolekcji srebrną bransoletkę, jest zdecydowanie delikatniejsza od pozostałych ale będzie nadawać się do eleganckich ubrań. :-)

_____________________________________________

płaszcz, bluzka, spódnicza - Primark, Atmosphere
buty - Nike
naszyjnik - H&M
bransoletki - Sklepy Jubilerskie



















Jak pewnie wiecie z facebook'a wczoraj przeszłam zmianę koloru włosów. Zachciało mi się blondu, wyszły rude i to takie brzydkie, że dziś przefarbowałam na czekoladowy brąz i wręcz ubóstwiam ten kolor. Dodatkowo przyszły moje doczepy z doczepiane.pl więc znów mogę cieszyć się długimi włosami! :D Przypominam o lajkowaniu fejsa jeśli chcecie być na bieżąco, bo na blogu nie będę się już pojawiać tak często jak w tamtym roku, chcę się skupić na jakości a nie ilości. :-)


t-shirt - Primark, Atmosphere

bluzka, sweter - Primark, Atmosphere