środa, 22 stycznia 2014

INSTAMIX


Nawet nie wiecie jak cieszy mnie to, że poświęcacie swój czas by tu wejść i zobaczyć kolejny wpis :) !
W ramach podziękowań szykuję dla Was konkurs, który mam nadzieję pojawi się na dniach!
Odbędzie się on na facebook'u więc zachęcam do kliknięcia "LUBIĘ TO" :-)

Marzy mi się żeby w Polskich sklepach pojawiła się chociaż połowa słodyczy, które miałam okazję zjeść w Szkocji. :-)


Tym można mnie przekupić! :D



płaszcz - Primark


H&M

koszula, naszyjnik, buty - H&M, sweter - Bershka, spodnie - Tally Weijl







bluzka - Primark












http://ganjamafiashop.com/



bluzka - H&M

bluzka, spódniczka - Primark

A na koniec piosenki, które kojarzą mi się z pobytem w Szkocji. Myślę, że zapamiętałam je dlatego, że nie jestem fanką szybkiej jazdy samochodem a Paweł, brat Piotrka baardzo taką lubi więc zamiast przejmować się jazdą to wsłuchiwałam się w radio. 
Niestety nie mogę znaleźć jednego kawałka, którego szukam od powrotu a strasznie go uwielbiam..