czwartek, 24 kwietnia 2014

checkered skirt #OOTD



W końcu znalazłam chwilę na dodanie tego posta, miałam mieć już tyyyyyyyle czasu a z dnia na dzień nie mam go coraz bardziej. Kratka króluje już od dłuższego czasu chociaż się tak nad tym zastanawiam, bo coraz mniej widzę ludzi ubranych w ten motyw. Dla mnie nie była ona żadnym must have, spódniczke mam z wyprzedaży w Primarku a namówił mnie na jej kupno mój chłopak, bo ja jakoś nie byłam do niej przekonana. Outfit to zwyklak, który mam na sobie, lepiej by tu tylko wyglądały inne buty -zdaje sobie z tego sprawę ale póki co czekam na przesyłkę z Zalando z moimi sandałkami (jeśli śledzicie mojego FACEBOOK'A to wiecie o jakie chodzi) a z Conversami rozstać się ciężko. :-)

______________________________
bluzka - Zara
spódniczka - Primark/Atmosphere
Conversy - eastend.pl
okulary - allegro 










W ogrodach coraz piękniej, wszystko kwitnie więc i zdjęcia od razu bardziej żywe! ;D






Pytania standardowo możecie zadawać na: http://ask.fm/deebsonn. Zauważyłam, że dla anonimów to lepsze miejsce! :-)

Trzymajcie się i nie marnujcie takich ładnych dni na siedzenie w domu! Buźka!