czwartek, 3 lipca 2014

NIKE AIR MAX 1 #OOTD


Motyw RUN DMC jak możecie zauważyć na facebook'u czy instagramie pojawia się u mnie w bardzo często, nie mogę przejść obojętnie obok niego i zazwyczaj kupuję wszystko co wpadnie mi w ręce. Tak samo było z tym t-shirtem. Będąc w sklepie po konkretne rzeczy i z postanowieniem, że nie kupuję już żadnych ubrań, bo szafa mi się nie domyka a większości jeszcze nie miałam na sobie oczywiście musiałam dostrzec nową dostawę i bez zastanowienia wrzucić tą bluzkę do koszyka. Nic nowego, mój zakupoholizm jeszcze nie został zażegnany a przez Piotrka, który nie potrafi mi odmówić wydaje mi się, że nie prędko zostanie to zrobione.

Dół pewnie nie każdemu przypadnie do gustu, ja postawiłam na coś innego niż zwykle czyli wzorki. Te tregginsy mają więcej wad niż zalet, np. są bardzo ciepłe ale nie pasują do wszystkiego i okropnie pogrubiają nogi. Cóż, ja postanowiłam połączyć je w taki a nie inny sposób i jeśli komuś to nie pasuje to może podrzucić swoje propozycje jakby je ubrał w komentarzach. Planuję zrobić w przyszłości jeszcze z nimi stylizację w wersji eleganckiej ale musiałabym zapolować na jakąś marynarkę.

No i buty, pewnie już mieliście dość Conversów ale nie mogłam znaleźć żadnych maxów a jak już znalazłam to nie było mojego rozmiaru. Pamiętacie może jak na facebook'u pokazywałam zdjęcie niebiesko-żółtych Nike Air Max 90? Gdy już je znalazłam to były rozmiar za duże ale w sumie się cieszę, bo na żywo na nodze przód wyglądał okropnie i nie pasowałyby do wielu rzeczy. Te dostałam od Piotrka na urodziny, które są dopiero za kilka dni ale nie potrafiłam ich odłożyć na półkę by czekały. :D

____________________________________________________________________
t-shirt, gumka do koka - Primark | tregginsy - H&M | buty - office.co.uk