wtorek, 10 lutego 2015

come back again and instamix

Witam ponownie! Tak więc chciałam oświadczyć, że postaram się od dziś dodawać posty, ponieważ do Banchory zawitała wiosna (mam nadzieję, że na długo)! Tak więc to oznacza, że jest jasno do późniejszych godzin więc mam nadzieję, że uda mi się pogodzić zdjęcia z pracą! Co prawda mój fotograf Piotrek zmienił pracę i kończy jak już jest zimno i ciemno ale wydaje mi się, że coś wymyślę! Dziś zostawiam Was z instamixem (INSTAGRAM), następnym razem postaram się o coś ciekawszego, mam już nowy aparat więc narzekać nie mogę. ;) Planuję też coś fajnego ale muszę to najpierw poogarniać, bo moja wiedza na "ten" temat jest zerowa i czas to nadrobić. ;)

W między czasie zapraszam na nowego aska jeśli macie jakieś pytania: http://ask.fm/deebsson oraz do lajkowania czy śledzenia fejsbuka: DEEBSHOP :-)

XX