piątek, 27 lutego 2015

GET READY WITH ME! #videoblog

Już nie raz dostałam propozycję abym głównie pokazała jak doczepiam włosy, itp. itd. dlatego postanowiłam pokazać Wam na filmiku jak się "ogarniam" gdy gdzieś wychodzę. Oczywiście filmik to amatorszczyzna, na dodatek nie nagrałam makijażu (wiem, wiem.,. myślałam, że mam wciśnięte nagrywanie ale nie miałam..) ale makijaż jest prosty więc myślę, że byłoby to zbędne. Jeśli macie jakieś rady dot. nagrywania filmików czy znacie programy do ich edycji, które warto mieć (w tej chwili edytowałam w movie maker) to poproszę o szczegóły. Pominę już fakt, że ciągle walczę z ostrością, bo nie mam pojęcia jak ustawić by ustawiała się automatycznie.. No ale, mam nadzieję, że nie jest źle (program zepsuł mi jakość i to na prawdę bardzo więc inne programy, które polecacie mile widziane w komentarzach czy e-mailu: deebson@wp.pl).


Jeśli macie pomysły na filmiki to chętnie je rozważę! :)


3majcie się!