niedziela, 19 kwietnia 2015

ADIDAS & VERSACE #OOTD



Dziś mam dla Was outfit, bo dawno go nie było, niestety musiałam improwizować, bo Piotrek pojechał na tenisa a mi został statyw. :( Ale jakoś to jest, jakoś wygląda, widzicie jak jestem dziś ubrana. Dziś.. hehe to znaczy tylko teraz, to mój outfit na wtorek, mój dzień wolny od pracy i prawdopodobnie zakupowy a tak to cały dzień spędziłam w łóżku oglądając filmy i seriale w piżamowym, bardzo fashionowym stroju. ;) 

Chciałam Wam pokazać jak można fajnie połączyć "elegancki" strój ze sportowymi butami żeby dalej było elegancko. W tej chwili mamy szał na tego rodzaju łączenia i pewnie nie jedna z Was to robi lub robiła wcześniej, ja zazwyczaj wszystko łączyłam z Conversami i dla mnie to już było coś ale przyszedł czas na adidasy! Jak pewnie wiecie z aska (bądź nie wiecie, bo nie czytacie tego shitu) buty ze zdjęć dostałam od http://www.adidas.co.uk/, nawiązałam fajną współpracę ze sklepem a konkretnie z kilkoma osobami, które również zajmują się blogowaniem (o tym później) tylko, że na poważniej. Chodzi właśnie o to co napisałam wyżej, łączmy elegancję ze sportem. Dobrym motywem jest również dres i koszula a do tego elegancka torebka i adidasy. 

Pomysłów można znaleźć wiele, jeśli macie jakieś swoje sportowo-eleganckie outfity, które chcielibyście pokazać u mnie na blogu bądź całe sesje, które mogłabym wykorzystać jako jeden post to podsyłajcie na deebson@wp.pl. Odezwę się na pewno i na pewno pojawi się taki post!  

Ja połączyłam swoje Adidasy z koszulą kupioną w lumpie przez moją mamę, ramoneską z weluru oraz torebką Versace Jeans, którą kupiłam tak na prawdę dla mamy ale zanim ją dostanie to postanowiłam ją wykorzystać, bo jest chyba w tej chwili najbardziej elegancką rzeczą jaką mam w domu! :-) 

Muszę Wam powiedzieć, że tak jak kiedyś nie mogłam się przekonać do firmy Adidas jeśli chodzi o buty tak w tej chwili właśnie czekam na drugą parę! Stety-niestety te najmodniejsze "Superstar" niestety nie trafiły do mojego gustu, klasyczne biało-czarne u kogoś mi się podobają ale ja nie wyobrażam sobie mieć ich na nogach, no aleee mamy tyle wzorów na rynku, że każdy znajdzie odpowiedni dla siebie tak jak ja!



ramoneska - H&M | bluzka - Primark (->lump) | spodnie - TopShop | buty - Adidas | torebka - Versace Jeans






Wszystkie pytania standardowo możecie zadawać najszybciej na asku -> http://ask.fm/deebsson! :-)






Pozdrowionka! Mam nadzieję, że nowy post pojawi się szybciej niż ten od ostatniego! 
3majcie się! <3