czwartek, 7 listopada 2013

boy & girl outfit's

KONKURS - TU KLIKNIJ | ASK - TU KLIKNIJ 

 

    Obiecałam outfit więc jest outfit, nawet dwa! Męsko-damski. :D Mam nadzieję, że mój chłopak się nie obrazi jak zobaczy tu swoje zdjęcia. :P Koło dwunastej było w miarę okej więc póki światło normalne wyszliśmy na dwór popstrykać ale w ciągu minuty zaczęła się mżawka więc możecie sobie wyobrazić jak "świetnie" robiło się zdjęcia i zobaczyć jak "świetna" jest ich jakość... :/ Na dodatek był z nami ciągle ruchomy Batman a Piotrek nie mógł zrobić zdjęć, bo coś mu nie działało po czym na końcu rozładował się aparat. Tak, to się nazywa mieć szczęście. I właśnie stąd również zdjęcia Piotrka, bo na nim "naprawiałam" aparat. Niech ta pogoda się już zmieni na ciepłą, złotą a nie brudną i mokrą..

   Jeśli chodzi o ubrania to nie pokażę Wam nic nowego, ubiera się tak co trzecia osoba na ulicy. Nowością jest tu parka ZIMOWA -tak, chodzę w zimowej, bo mi zimno i koszula na którą polowałam chyba z pół roku i wreszcie znalazłam ją w szafie koleżanki. :D

Korzystając z okazji przypominam o konkursie, który kończy się 11 listopada! :-)

Ja:
parka - New Look
koszula - no name
spodnie - Cropp
torba - H&M
buty - Butik w galerii












Piotrek:
kurtka -Mass Denim
dresy - Prosto
czapka - Prosto
buty - Nike