piątek, 15 listopada 2013

denim -OOTD


   Jak już co niektórzy zauważyli znów zaczęłam nosić jeansy! Tak, tak.. Od jakiegoś maja/czerwca nie miałam ich na sobie, nie można było ich też zobaczyć w mojej szafie, zapanowały w niej legginsy. Eleganckie, sportowe ale przede wszystkim wygodne. Na szczęście wróciły one do moich łask odkąd zobaczyłam te z Zary, które są na moim tyłku w dzisiejszym poście. 

    Zdjęcia do tego postu zrobił mi statyw i samowyzwalacz. Pogoda a przynajmniej światło było idealne do tego by stworzyć klimat jaki uwielbiam a obok mnie nie było nikogo kto zrobiłby zdjęcia. Na niektórych oczywiście widać Batmana, który biegał jak głupi i wcinał się w kadr. Zapraszam też na mojego fanpejdża na fejsbuku, gdzie będziecie ze wszystkim na bieżąco :-) Mamy piątek więc udanego weekendu! :* 


__________________
jeansy - ZARA
t-shirt - BERSHKA
kamizelka - LEE COOPER
buty - NIKE
bransoletki - CUBUS, Sklep jubilerski