sobota, 15 marca 2014

INSTAMIX


Pogoda deszczowa więc nie mogłam iść na zdjęcia jak to było w planach a znów w domu wychodzą okropne 
więc jak tylko pojawi się słoneczko to pojawią się outfity! :-) 
Nie chciałam jednak tu siać takiej pustki więc pojawia się instamix ze zdjęciami, które już są lub dopiero będą na moim instagramie.
Zachęcam do lajkowania facebook'a gdzie będziecie na bieżąco, pytania zadawajcie na ask.fm 
ale polecam też zaglądać do zakładki z wyprzedażą szafy, od czasu do czasu pojawia się tam coś nowego :-)



trzecia wizyta na solarium i spalenie brzucha.. -nie polecam :P

t-shirt - ZARA, jeansy - River Island

allegro.pl


lordsy - deezee.pl

moja naturalna długość włosów :P

t-shirt - TOPSHOP



dzień kobiet ;)

ramoneska - azjatyckistyl.pl, spódniczka - Primark, snap - sklep stacjonarny w Szkocji, buty - Nike AF1

legginsy - BB&B
t-shirt - PLNY LALA, holahola.pl

ZARA

ZARA


PLNY LALA, holahola.pl

SINSAY

szalik - TOPSHOP

moje pierwsze w życiu Pancakes'y zrobione przeze mnie :D


moja miłość największa :-))))))


legginsy - ZARA




koszula - dollhouse.com