środa, 26 marca 2014

Powodów jest mnóstwo..

Nie ma mnie na blogu.
Dlaczego?
Powodów jest mnóstwo..

ZAWIESZAM BLOGA DO ODWOŁANIA!

Dostałam sporo e-maili i wiadomości w tej sprawie więc trochę nad tym myślałam i myślałam, kalkulowałam, itp. i niestety, póki co najlepszym rozwiązaniem będzie zawieszenie. Chciałam nawet zniknąć stąd już ale myślę, że na wszystko przyjdzie pora. :-) Powodów jak wspomniałam jest sporo, brak czasu, jak już czas jest to pogoda nienadająca się na zdjęcia, w poniedziałek wybieram się do kliniki na operacje ucha więc wychodzenie na dwór też nie będzie mi wskazane, itp, itd. a mniej więcej w maju postaram się wyjechać za granice więc nawet nie będzie miał mi kto robić zdjęć, bo Piotrek póki co zostaje na maturach. Przysłowiowe "zawsze coś".



NIE ZNIKAM CAŁKIEM! :D

Będę dalej prowadziła fanpejdż, codziennie jestem też na instagramie więc możecie lajkować, obserwować, itp by być na bieżąco. E-mail: deebson@wp.pl również jest aktywny, odpisuję codziennie więc można śmiało pisać. Również jestem na asku, który miał być bardziej bloga niż mój osobisty ale jest co jest.



SPRZEDAŻ UBRAŃ

Ci, którzy śledzą mojego facebook'a wiedzą już to ale jeśli ktoś z Was jest zainteresowany sprzedażą swoich ubrań to może pisać do mnie na e-mail: deebson.ubrania@wp.pl . Chodzi o to, że na ten adres wysyłacie mi zdjęcia swoich ubrań, itp. w wiadomości wpisujecie: cenę, rozmiar, ew. markę danej rzeczy. Ja je wrzucam na fanpejdża gdzie każdy ma do nich wgląd i w razie chęci kupna, itp. pisze do Was na e-mail, resztę dogadujecie sami. Na taki pomysł wpadłam z racji tego, że kilka moich znajomych chciało bym wystawiała im ubrania więc wystawiać będę non stop wszystkim, którzy tego będą chcieli. :)



Wszystkim, którzy śledzą mojego bloga WIELKIE DZIĘKI za ilość wejść, komentarze, itp dla mnie to na prawdę ogromna sprawa, bo nie miałam pojęcia, że dosięgnę aż takich liczb. <3

BUZIAKI!