sobota, 8 marca 2014

WOMEN'S DAY #OOTD


Miałam się sprężyć i dodawać posty częściej, no właśnie.. 
Za mną i przede mną ciężki okres "myślenia" dotyczący matury, w sumie to już zdecydowałam no ale zawsze jest jakieś "ale".. 
Korzystając z tak ładnej pogody, zrobiłam zdjęcia dwóch outfitów i w planach mam kolejne więc myślę, że w końcu to ogarnę i będę z Wami na bieżąco :-) 
Dzisiejszy outfit to zwyklak, który często mi towarzyszy pomijając koturny, które są mega niewygodne. 
Zamówiłam dwie pary Conversów więc w końcu będę mogła się wyszaleć jeśli chodzi o sukienki. ;D

____________________________
bluzka - Primark
jeansy - River Island
sweter - Bershka
koturny, pasek, naszyjnik - H&M













A pomijając outfit, jak Wasz dzień kobiet? 
Ja zostałam mile zaskoczona, bo mój chłopak pierwszy raz nie dał mi biżuterii a bukiet kwiatów! <3


Zawsze możecie być ze mną na bieżąco na fanpejdżu poprzez kliknięcie LUBIĘ TO!
Pytania możecie zadawać w komentarzach bądź na asku: http://ask.fm/deebsonn