niedziela, 14 czerwca 2015

neon, jeans & espadrilles #OOTD

Hej! Ten post nie będzie jako tako outfitowy, bo zdjęć jest mało a chciałam poruszyć inną kwestię w tym poście. :)


Za chwilę zaczynają się wakacje, ja oczywiście tych wakacji już nie mam, bo moje życie kręci się wokół pracy a nie szkoły ale udało mi się ogarnąć urlop na lipiec więc zawitam w Polsce. :-) Kwestią ważniejszą jest tutaj systematyczność na blogu. Jak sami widzicie, ostatnio nie byłam tu zbyt często a outfit był tutaj dość dawno. Niestety pracuję po 9 lub więcej godzin dziennie, Piotrek wraca do pracy więc będzie nam się ciężej zorganizować. Zastanawiam się więc nad "urlopem od bloga", tzn. czy nie odpuścić sobie go na chwilę i zająć się rzeczami ważniejszymi czy po prostu dawać posty rzadziej ale bardziej zorganizowane. Co myślicie? :) Wczoraj miałam zaplanowany post od A do B ale pogoda zepsuła mi plany i przez cały dzień padało, dziś oczywiście znowu mamy słońce.. Więc jak już mam czas to pogoda mnie nie oszczędza. Wiem, że przez urlop nie będę blogować na 100%, postaram się go wykorzystać w pełni i wypocząć. Dwa dni po moim powrocie do domu przylatuje mój brat na dwa tygodnie a gdy wróci do Polski to przyjeżdżają do nas Piotrka rodzice. Sami więc widzicie, że z organizacją wolnego czasu jest mi w tej chwili ciężko. Ale będę się starać! :-)

Za 7 minut muszę wychodzić do pracy więc muszę się streszczać! :D

Co do zdjęć to ten strój miał być czymś co ubiorę dziś do pracy ale właśnie pogoda się zmieniła i muszę go zamienić na długie jeansy i kurtkę.. Nic tutaj raczej nie jest specjalnego, bluzka idealna na gorące dni, bo nie zasłania zbyt dużo ciała a buty to najmodniejszy hit tego lata! W Szkocji znajdziemy espadryle w każdym sklepie! Ja polowałam długi czas na Toms'y ale nie do końca podobały mi się wzory oferowane przez tą markę. W sobotę gdy zobaczyłam buty z Soulcal&Co w sklepie to w kilku sekund byłam przy kasie. Wzór i kolor urzekły mnie tak bardzo, że nie wyobrażałam sobie ich nie kupić a niczym praktycznie nie różnią się od Toms'ów, wkładkę również mamy skórzaną więc jeśli komuś na tym zależy to mogę szczerze polecić właśnie tą markę. Zresztą widzę, że coraz więcej ubrań w szafie mam właśnie z tego sklepu!


bluzka - Primark | spodenki - TkMaxx | buty - Soulcal&Co | stanik - New Look