wtorek, 2 czerwca 2015

BUTOWY przegląd sieciówek!

Wiem, wiem.. Ten post miał być miesiąc temu ale uwierzcie mi, że dopiero teraz znalazłam czas aby przejrzeć sklepy i pokazać Wam ogólnodostępne propozycje butów jakie sama bym kupiła. Piotrek pewnie załamie się gdy zobaczy o czym jest ten post, bo w mojej szafie butów jest za dużo a już w drodze są kolejne pary o których nie ma pojęcia. Ale z drugiej strony cieszę się, że jednak pomimo tego nic nie mówi i choć czasami nie mogę sobie pozwolić na ich kupno w danej chwili to on zawsze mi powie "czemu sobie ich nie kupisz? kup sobie". O tym, że jestem butoholiczką wiedzą wszyscy, uwielbiam buty i codziennie przeglądam na telefonie w pracy podczas przerw kolejne pary. Przyszedł więc czas na sieciówki! :-)

BERSHKA







PULL&BEAR


H&M





ZARA




TOPSHOP





RIVER ISLAND






SINSAY


TALLY WEIJL