czwartek, 28 maja 2015

River Dee & #OOTD

Hej!
Dziś mam dla Was post do którego zdjęcia zostały zrobione w cudownym miejscu. Uwierzcie mi, że one nie pokazują tego całego piękna jakie można zobaczyć na żywo! Mój chłopak wiele razy mówił mi „chodź, mam fajne miejsce na zdjęcia” ale mi się zwyczajnie nie chciało ruszać tyłka dalej niż kilometr od domu. Jednak teraz postanowiłam, że jeśli znajdziemy jeszcze jakieś cuda w naszej okolicy to na pewno pokaże je tutaj.


Co do stroju to nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam takie zwyklaczki. :) Jednak żeby nie było za normalnie to dorzuciłam buty, które dodają nieco tej elegancji. Luźne koszulki to moja przeszłość ale ostatnio mam chęć na powrót do nich. Świetnie spisują się do jeansów a pasują w sumie do wszystkiego. Dodatkowo osoby, które chcą ukryć swój brzuch (czytaj: ja) taka koszulka nada się do tego idealnie.



T-shirt – ZARA | jeansy – New Look | płaszcz, okulary – Primark | buty – H&M | torebka – Michael Kors (Cruise)