niedziela, 10 maja 2015

kratka + szorty! #OOTD



Hej! Tak jak obiecałam dziś w końcu pojawia się outfit. Bluzę pewnie już znacie z instagrama, pasuje do naprawdę wielu rzeczy a kratka znów wpisuje się w łaski i ten motyw jest mile widziany na sukienkach, bluzach, kurtkach czy koszulach. Ważne żeby miała mocny akcent, bo "mdła" kratka jak np. na koszulach mgiełkach jest jak najbardziej na NIE. To samo tyczy się spodni, spodenek czy spódniczek. Kratka na nich była modna ale no właśnie, BYŁA. Oczywiście nikt nie musi podążać za modą, sama za nią nie podążam, bo ubieram się w to co mi się podoba ale zastanówmy się czy założyłybyśmy np. wszystkim znane legginsy w pionowe pasy jakie kiedyś były modne? Pewnie wiele z Was je miało jak już "sezon" na nie minął ale zastanówcie się teraz czy na prawdę fajnie w nich wyglądałyście? Ja również je miałam, ubrane były raz w domu. Do mnie motyw nie przemawiał dlatego ich nie nosiłam pomimo szału na nie a już tym bardziej jak pojawiły się w każdym sklepie i całe miasto wyglądało jak z bazaru. Osobiście lubię nosić ubrania w których nie chodzi pół miasta, pewnie wiele z Was tak ma dlatego tak fajnie się patrzy na kogoś kto ubiera się inaczej niż wszyscy a przynajmniej nie tak jak wszyscy, ma odwagę do tego i pomysł na siebie. Co prawda fajnie zazyczaj założyć jeansy, t-shirt i bluzę ale czasem można poszaleć! :)

crop top - Soulcal&Co | bluza - Zara | szorty - boohoo.com | Conversy - office.co.uk | okulary od brata :)





















Przypominam o ostatnim poście w którym możecie m.in. "odbyć" podróż samolotem! :)
Tak samo jestem aktywna non stop na fanpejdżu na facebook'u więc zapraszam! 

3majcie się! xx