poniedziałek, 18 maja 2015

Adidas & New Look #OOTD


Hej! Nie mam dziś weny więc nie będę się za wiele rozpisywać. Od mojego powrotu z Polski praca wykańcza mnie na tyle, że wracam do domu z 1% energii. Ale już 10 lipca zawitam na dwa tygodnie i obliczyłam, że uda mi się zaliczyć 5 imprez z najlepszą przyjaciółką co mnie osobiście baaardzo cieszy, bo na chwilę obecną moje życie polega na pracy, spaniu i zjedzeniu jak znajdę czas. Czyli nic ciekawego :> Planuję zrobić pod koniec tygodnia post znad morza o ile będzie ładna pogoda ale nigdy nic nie wiadomo.. Póki co zostawiam Was z nowym outfitem!

bluza - JD (Adidas) | bluzka - George | spodnie - New Look | buty - eastend.pl (Converse) | torebka - New Look | okulary - Primark

























A tutaj fotki z "fotografem", który musiał się duużo poświęcić i wysilić, żeby ten post powstał, ponieważ ma złamanego palca.. ;D




3majcie się! xx