sobota, 9 maja 2015

3w1! Jak to jest być w chmurach? Test kometyków oraz zdjęcia z urlopu!




Hej!
Postanowiłam zrobić dzisiaj post 3w1 i pokażę w nim to co chciałam rozpisać na kilka postów.


1.

Na pierwszy rzut idzie to co obiecałam! Nie każdy z Was pewnie leciał już samolotem więc postanowiłam Wam pokazać jak to jest być w chmurach! I to dosłownie! W pewnym momencie filmiku będzie widać jak samolot w nią wlatuje i co się dzieje. Wiem, że filmik nie jest najlepszy, było sporo turbulencji i moja ręka latała jak głupia. :) Mam jednak nadzieję, że choć trochę się spodoba!





2. 

Kolejny będzie test kosmetyków do włosów a konkretniej szamponu z Isany, szamponu z Joanny oraz odżywki tej samej firmy. Wszystko zostało kupione w sklepie Rossmann i koszt całkowity to niecałe 30 zł. Z racji tego, że stosuję to wszystko od zaledwie kilku dni to nie będzie to recenzja jak się sprawują ale napiszę co od nich oczekuję i jakie jest moje pierwsze wrażenie. 

Odżywka w spray'u z keratyną - Joanna
Tutaj muszę napisać, że jestem zaskoczona, może nie do końca zadowolona ale moje włosy rozczesują się o niebo lepiej. Odkąd nabrały objętości mam wielki problem z rozczesaniem ich po umyciu, teraz już tego problemu nie ma ale nadal sprawiają wrażenie szorstkich no i w sumie takie są.


Szampon -Joanna
Po farbowaniu włosów po około dwóch tygodniach końcówki robią się żółte. Próbowałam różnych szamponów (tych fioletowych również) ale niestety nic nie zadziałało. Ten szampon jest kolejny, będę sprawdzać tak długo aż trafię na ten co zlikwiduje ten brzydki odcień. Recenzję napiszę po zużyciu opakowania bądź zauważenia efektów.


Szampon -ISANA
Takie szampony zazwyczaj stosuję na przemian z "fioletowymi". Ogólnie moim zdaniem każdy powinien stosować szampony, które odpowiadają jego kolorowi włosów jeśli są farbowane bądź ich kondycji. Wydaje mi się, że recenzja tutaj nie będzie konieczna, bo u mnie szampon jak szampon, bez odżywki włosy są w strasznym stanie.


Jeśli Wy macie jakiś pomysł na suche, zniszczone, farbowane, rozjaśniane oraz źle rozczesujące się włosy to chętnie poczytam! Podpowiedzi ślijcie na e-mail, ask.fm bądź w komentarzach.

__________________________

3.
Teraz chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć z mojego urlopu, oczywiście nie ma ich za dużo i nie ma nic ciekawego, bo tam gdzie powinnam mieć aparat to oczywiście go nie miałam a cały urlop spędziłam śpiąc po 3-4 godziny, reszta w biegu. :)
























Po przejrzeniu zdjęć stwierdziłam, że nie będę pokazywać wszystkiego, zawsze możecie sobie przejrzeć mojego instagrama -> https://instagram.com/xoxodeeb/, gdzie również znajdziecie zdjęcia z mojego pobytu w Polsce. :)



A już niedługo nowy post! Zdjęcia gotowe, czekają tylko na obróbkę więc do następnego! 
3majcie się!