niedziela, 8 marca 2015

classic #OOTD

Hello!
Kto nie lubi klasycznych stylizacji? Ja uwielbiam! Inspiracji w internecie znajdziemy mnóstwo a stworzyć taki outfit trudno nie jest. Praktycznie każda z nas ma jeansy i biały t-shirt, do tego dorzucamy swoje ulubione buty, torebkę, kurtkę i jesteśmy gotowe! Na dodatek tak ubrane możemy iść praktycznie wszędzie. Debiutem na zdjęciach jest nowy kolor moich włosów. Jak wiecie z facebooka o "grey-hair" starałam się już od grudnia i w końcu się udało! Mam najlepszą fryzjerkę na świecie!!! :D

Cały czas jestem i zapraszam na mojego facebooka by być na bieżąco :-)



kurtka - H&M | t-shirt - New Look inspire Fashion Union | spodnie - TopShop
szal - New Yorker | torba - Michael Kors | buty - Primark



















Przypominam również o konkursie w którym można wygrać trzy karty podarunkowe (60, 40 i 20 funtów) do sklepu online prettylittlething.com, więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ.
_________________________________________
Kolejną rzeczą którą możecie zgarnąć to kartka Wielkanocna wysłana przeze mnie do Was prosto z wiosennej Szkocji! :D Ja uwielbiam dostawać kartki dlatego postanowiłam, że tym razem to Wy dostaniecie je ode mnie. Wyślę je każdej osobie, która wyśle mi swoje dane i adres na e-mail: deebson@wp.pl a w tytule wpisze: "Kartka wielkanocna".

3majcie się!