piątek, 27 marca 2015

Co ubierać w tym sezonie? :)



A D I D A S   O R I G I N A L S !
Dziewczyny oszalały już w zeszłym roku ale nie wszyscy podchodzili do tego, hmm.. poważnie? W każdym bądź razie nie wszyscy mieli na punkcie tej marki fioła jak teraz. Stało się to światowym must-have! Buty, koszulki czy bluzy Adidasa pojawiają się wszędzie! W stylizacjach eleganckich jak i sportowych a w większości są połączone razem co daje świetny efekt! Minusem jest to, że ceny, które wcześniej były niższe teraz są dość wysokie ale nie tak, żeby nie dało się uzbierać na koszulkę czy buty! :) Zawsze możemy spytać starszego brata czy chłopaka czy nie ma t-shirt'a tej marki i odkupić czy wyprosić by oddał! :D Mój Piotrek ma sporo koszulek ale tak mu ciężko chodzić na zakupy, że nawet nie pożyczam. :P Ja swoją koszulkę już mam, póki co jest to biały klasyk z czarnym logiem, kupiony na dziale męskim (możecie go zobaczyć na instagramie!). Teraz planuje zamówić buty, niestety te "najmodniejsze" Adidas Superstar zupełnie mi nie przypadły do gustu ale znalazłam już swoje "najmodniejsze", które pokażę jak już kupię (i oczywiście męskie, bo damskich to rozmiarów nie ma o ile wgl są damskie), muszę je tylko teraz ściągnąć z jakiegoś innego Państwa. Jeśli nie podobają się Wam "superstar" to pod uwagę weźcie np. GAZELLE, w Szkocji jest na nie duży popyt a kupicie je za grosze, bo jakieś 300 zł. ;) A teraz kilka inspiracji..
































Jeśli szkoda nam kasy to wystarczy, że kupimy zwykłą klasyczną koszulkę a stylizacji z nią zrobimy mnóstwo! Ja mam właśnie tą, kupioną za jakieś 20 funtów czyli lekko ponad 100 zł. Jak na koszulkę, którą możemy wykorzystać do wielu stylizacji to moim zdaniem cena nie jest taka zła choć oczywiście niższa byłaby "ciekawsza". :)