piątek, 6 marca 2015

ROOM TOUR #videoblog

Hej! Dziś mam dla Was "room tour" w którym możecie zobaczyć jaki mam pokój oraz co kryję w szufladach. Niestety nagranie nie jest najlepsze, ponieważ mój pokój jest w kwadracie i nagranie filmiku ze statywem nie wchodziło w grę. Dodatkowo dalej nie rozpracowałam tego jak ogarnąć całkowitą ostrość, aby włączała się automatycznie i musiałam poucinać część rzeczy jednak jest wszystko co moglibyście zobaczyć. Jak widzicie mój pokój jest prosty, najważniejsze części w nim to łóżko i szafa! <3 Jedynym minusem i plusem jest to, że jest w bieli, w sumie cały dom mamy w bieli i zanim nagrałam ten filmik to szorowałam ściany, które po zimie już takie białe nie były :P. Później wpadłam na to żeby posprzątać i nagrać dla Was filmik, bo już kiedyś ktoś z Was o niego prosił. :)



Pamiętajcie też o konkursie!
WYGRAJ UBRANIA OD PRETTYLITTLETHING.COM