środa, 4 marca 2015

KONKURS! Wygraj ubrania od PRETTYLITTLETHING

Miał być dziś outfitowy post ale mam mega leeeeeeeeeenia i to na prawdę mega dlatego w końcu postanowiłam zorganizować dla Was konkurs! Miał być już jakiś czas temu ale nie miałam do tego głowy dlatego teraz zrobię POTRÓJNY!. :) 



Co zatem..?

WYGRYWAJĄ 3 OSOBY!

Będziecie mogły zamówić sobie co tylko będziecie chciały z jednego z moich ulubionych sklepów internetowych a dokładniej z: PRETTYLITTLETHING.COM. :-) Do dyspozycji będą trzy karty podarunkowe, jedna wartości 60 funtów, druga o wartości 40 funtów i trzecia o wartości 20 funtów, którą dorzucam od siebie, do tego przesyłka gratis! Do wyboru cały asortyment sklepu.



Co trzeba zrobić by wziąć udział?

~ Polubić na facebooku: DEEBSHOP i PrettyLittleThing! oraz powiadomić o tym w komentarzu.

~ W komentarzu napisać swoje imię, pierwszą literę nazwiska oraz e-mail. 

~ Do komentarza musicie dopisać czy robiliście już zakupy na tej stronie/nie robiłyście/dopiero z tego bloga dowiedzieliście się o jej istnieniu (jedna z trzech opcji).

To wszystko!



Ale! Komentarze możecie pisać jako niezarejestrowane osoby na bloggerze (jak i zarejestrowane, bez różnicy -nie każdy ma tutaj konto), jednak pamiętajcie, że nie jesteście anonimowi w sieci i każdy komentarz zostanie sprawdzony pod warunkami lajkowania stron fejsbukowych wymienionych wyżej. Osoby, które tego nie zrobią zostaną odrzucone przy losowaniu. Nie mam pojęcia jak, nie ja to będę sprawdzać. Nie ja również zajmę się losowaniem dwóch pierwszych kart podarunkowych, wyniki dostanę e-mailem, ja wylosuję osobę, która wygra bon na 20 funtów. 



CZAS TRWANIA!

Konkurs trwa do 15 marca, do godziny 23:59. 
W poniedziałek (16.03) bądź wtorek (17.03) zostaną ogłoszone wyniki a z wygranymi osobami skontaktuję się drogą mailową.



POWODZENIAAAA!