niedziela, 20 października 2013

BOYFRIEND TAG

   Wpadłam dziś na pomysł by zrobić coś innego niż zwykle więc padło na BOYFRIEND TAG! :D Akurat Piotrek przyjechał dziś do mnie i jak to w niedziele bywa -zamulamy więc te pytania były świetnym rozwiązaniem. Nie będę pisać nic więcej, sami zobaczcie jak odpowiedział na wcześniej przygotowane pytania (w nawiasach wyrażam swoje zdanie:P) :


1. Gdzie się poznaliśmy?
Na rozpoczęciu roku w mechaniku.
 

2. Ile jesteśmy razem?
Za miesiąc 3 lata.


3. Gdzie była nasza pierwsza randka?
W zimę, byliśmy na spacerze.


4. Jakie było Twoje pierwsze wrażenie o mnie?
Bardzo dbasz o wygląd, byłaś towarzyska i gadałaś z prawie każdym w klasie.


5. Na co najpierw zwróciłeś uwagę w wyglądzie?
Na całokształt.


6. Siedzę przed telewizorem, co jest na ekranie?
M jak miłość.


7. Kiedy poznałeś moją rodzinę?
Podczas Świąt Wielkanocnych.


8. Czy mamy jakieś wspólne tradycje?
Jeździmy sobie gdzieś co rok, najczęściej do Torunia.


9. O co się najczęściej kłócimy?
O ilość czasu którą ze sobą spędzamy.


10. Co najczęściej oglądam w telewizji/Internecie?
Facebook, Instagram i seriale typu M jak miłość, Na wspólnej albo Plotkara...


11. Czy mam jakieś dziwne obsesję, jakie?
Na punkcie włosów a w zasadzie całego wyglądu ;). Jesteś też uzależniona od internetu ha.
(Niestety tak... hahah)


12. Jeśli coś kolekcjonuje to co to jest?
Ubrania.
(Nic nie kolekcjonuję, ubrania to kupuję, bo są fajne :D) 


13. Jaki rozmiar buta noszę?
37 - 38


14. Kiedy wychodzimy coś zjeść to co zamawiam do picia?
Coca-cola.


15. Z czym najczęściej jem kanapki?
Z pomidorem, serem i sałatą.
(Najlepsze kanapki ever!)


16. Co bym mogła jeść codziennie?
Czikenburgery z LaMaro.


17. Mój ulubiony kolor?
Czarny.


18. Czego nie lubię do jedzenia?
Czarniny.
(Akurat to usłyszał dziś jak jedliśmy obiad z moją mamą i wykorzystał, wiele rzeczy nie lubię haha)


19. Mój ulubiony rodzaj muzyki?
Hip-Hop , Reggae.


20. O czym najczęściej dyskutujemy?
O wszystkim.


21. Kto rządzi w związku?
Facet (ja).
(TAAAAAAAAAK JASNE HAHAHAHHA)


22. Mój kolor oczu?
Szaro-niebieskie.
(Niebieskie tylko, Piotrek stwierdził najpierw, że mam zielone, potem, że szare a mam niebieskie :P)


23. Mój najlepszy przyjaciel?
Nie znam Twoich przyjaciół osobiście.


24. Mój ulubiony zespół sportowy?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
(TRAFNA ODPOWIEDŹ! Sport to mój wróg hahaha)


25. Jakie sporty uprawiam?
Leżing + facebook, prowadzenie bloga, napiżdzanie zdjęć i obrabianie. :D
(Bardzo śmieszne...)

26. Rzecz której bym nigdy nie zrobiła to?
Usunięcie konta na fb.
(Uzależnienie... :P)


27. Jaki mam talent?
Zdjęcia + obróbka.
(Chciałabym <3)


28. Gdybym mogła żyć wszędzie to gdzie by to było?
Paryż.
(Ojjjjj tak!!)


29. Na co przeznaczam bardzo dużo mojego czasu?
Na prowadzeniu bloga i na opiekowaniu się Batmankiem.


30. Moje ulubione zajęcie?
Robienie zdjęć.
(Bardziej wolę nic nierobienie niż robienie czegokolwiek :P)
















Na koniec przypomnę tylko, że jeśli chcecie być na bieżąco to klikajcie "LUBIĘ TO" na facebook'u -> https://www.facebook.com/DEEBSON lub kliknijcie od razu po prawej stronie bloga. ;-) Jeśli podoba Wam się taka forma postów na blogu to dajcie znać w komentarzach! Jeśli będziecie za to TAGi będą się tu pojawiały co jakiś czas, jeszcze lepiej będzie jeśli zaproponujecie jakie chcielibyście tu zobaczyć. 
Poza tym miłej niedzieli! :*