wtorek, 22 października 2013

Metamorfoza -Emilia Bartkowska

Kto nie lubi metamorfoz? Ja uwielbiam! Jeszcze bardziej, gdy to ja mogę kogoś "zmieniać". 

   Bohaterką dzisiejszego posta jest Emilia, jej styl na co dzień jest zupełnie inny od tego, który zobaczycie na zdjęciach. Nie chodziło o to by nakłonić ją do zmiany tylko żeby sprawdzić jak sobie poradzi w nowej sytuacji. Jak dla mnie taki styl jest na prawdę dla niej! Kolorowe, odważniejsze ubrania niż te, które nosi zazwyczaj odejmują jej lat, z daleka promienieje i jak dla mnie wygląda na prawdę nieziemsko! Moim marzeniem jest jeszcze wyprostowanie jej włosów! Już niedługo będę miała taką możliwość, bo znów ruszamy w tym kierunku na zdjęcia i nie przepuszczę takiej okazji. Przygotowałam już dwie stylizacje i mam nadzieję, że odnajdzie się w nich tak jak rok temu. 

   Zapraszam do przejrzenia zdjęć i ocenienia czy ta metamorfoza wyszła Emilii na dobre? :-) Jak Wam się podoba? 

EMILIA NA CO DZIEŃ:


EMILIA PO METAMORFOZIE:


















OUTFITS:
1.
~biały t-shirt - KappAhl
~kamizelka - DIY
~tregginsy - Terranova
~czerwone szpilki - własność Emilii
~żółty naszyjnik - butik w Ostródzie

2.
~sukienka, buty, biżuteria - własność Emilii

3.
~biała mgiełka - New Look
~neonowa koszulka - Mohito
~spodenki - New Look
~buty - H&M
~opaska - House
~chustka na rękę - Mohito

4.
~bralet (a w rzeczywistości sukienka) - House
~spódniczka - Butik
~buty - miejscowy butik
~naszyjnik - Cubus

5.
~koronkowa bluzka - Cubus
~spódniczka - Cropp
~buty - w. Emilii