poniedziałek, 28 października 2013

my mom's wardrobe

Na wstępie przypominam o konkursie w którym możecie wygrać bluzę z własnym napisem oraz różne niespodzianki! 
Losowanie w niedzielę a szczegóły w TEJ notce. :-)

   Jak sam tytuł mówi dziś post outfitowy ale składający się z ubrań z szafy mojej mamy. :-) Niestety jeśli chodzi o buty, dodatki, itp. to mamy różne gusta więc reszta jest moja, pojawia się też mój t-shirt ale do sedna. Pomysł na ten post wziął mi się ze wspomnień, zawsze podkradałam mamie ciuchy i sobie w nich paradowałam po domu. Ogólnie mam tak, że uwielbiam szafy innych ludzi i wynajdować w nich jakieś perełki. Tak było i dziś, zajrzałam mamie do szafy i w moje ręce wpadły spodnie, które były dla mnie o 3 rozmiary za duże za to całkiem podobne do modnych teraz "boyfriendów", których nie cierpię oraz zwykła szara bluzka. Problem miałam z butami i pomimo, że te też nie bardzo tu pasują to najbardziej ze wszystkich zgrywały się z resztą. :-)

_____________________________
Spodnie - Cubus
Szara bluzka - H&M
T-shirt - Tally Weijl
Buty - Deezee.pl