sobota, 19 października 2013

M. Jackson shoes -OOTD

   Na blogu przeszło 10 TYSIĘCY wyświetleń więc jak obiecałam na facebook'u (aby być na bieżąco klikajcie "lubię to" po prawej stronie) tak pojawia się nowy post z outfitem! :-)) Zresztą bardzo Wam dziękuję, że już tyle się tego nazbierało! Każde odwiedziny to dla mnie motywacja do kolejnych postów! :*
 
   Znajomi, którzy widzieli już ten outfit stwierdzili, że jest trochę w stylu Michaela Jacksona, oczywiście to zasługa butów. Gdy byłam w Toruńskiej Plazie zaszłam do Centro, nie chciałam tam nic kupować a pooglądać co mają. Nigdy tam nie znalazłam nic dla siebie a tu trach! Oszalałam na punkcie tych butów!! Uparłam się, że muszę je mieć i po głębokich przemyśleniach, kilkakrotnym przymierzaniu kupiłam je. Są zupełnie w stylu, który uwielbiam a poza tym mam pewność, że nie będzie ich nosiła co druga osoba w moim mieście. Jeśli w ogóle je spotkam to cud! ;-) Poza tym cała stylizacja taka trochę na czarno ale wyciągnęłam z szafy wełniany sweter, który rozświetla cały strój. 
Ogólnie zastanawia mnie co Wy myślicie o takich butach? Jesteście za czy przeciw? 

____________________________
T-shirt - Bershka
Spodnie - Cropp
Sweter - H.T. Warszawa
Buty - Centro