środa, 11 września 2013

be strong girl -tattoo

No i się doczekałam! :-) Dziś przed 12:00 stałam już wystraszona przed klatką schodową mojej tatuażystki i szczerze mówiąc to nie wiem czego się bałam. Zero bólu, ba! nawet polubiłam to uczucie a godzina zleciała mi jak 10 minut. Gabi jest świetną tatuażystką, cieszy mnie fakt, że mimo wszystko stało się jak się stało i właśnie do niej trafiłam. Mogę ją szczerze polecić więc jeśli planujecie zrobić sobie tatuaż to zajrzyjcie tutaj: http://makeup-tattoo.pl/tattoo/ !
Czemu taki tatuaż a nie inny? Odpowiedź jest prosta, nawiązuje on do tego co już przeszłam w życiu oraz tego co mnie jeszcze czeka. Myślę, że więcej nie będę pisać i resztę zachowam dla siebie, bo jednak ma on dla mnie dość osobiste znaczenie. Jeśli chodzi o wzór to wiedziałam, że musi być coś ze słowem "strong". Na początku chciałam "I'm strong" ale jakoś mnie to do siebie nie przekonało więc postanowiłam zrobić sobie identyczny tatuaż jaki ma Kenza. :-)
Jeśli macie jakieś pytania, chcecie wyrazić własne zdanie, itp to zachęcam do pisania komentarzy lub e-maili. :)