wtorek, 10 września 2013

leopard print -OOTD

Niewiele myśląc oczywiście musiałam kupić te spodnie z prostego powodu.. obok panterki nie potrafię przejść obojętnie (a raczej to mama musiała mi je kupić, bo ja "zbieram" pieniądze). ;-) Poza tym dobrałam do tego w podobnym kolorze bluzkę z krzyżem, proste dodatki oraz sandały. Miałam upatrzone do tego outfit'u conversy, które wczoraj przyniósł mi kurier ale standardowo mam jakiegoś pecha do tych trampek i zawsze nie trafie z rozmiarem. Dwa tygodnie temu kupiłam za duże o rozmiar a teraz o rozmiar za małe. Masakra. Poza tym od rana siedziałam w łazience i rozjaśniałam włosy. Początkowo miało to być ombre hair i w sumie chyba jest ale w każdym bądź razie wyszło co wyszło, bo pojechałam rozjaśniaczem prawie po całości włosów, tęsknię już za blondem!


T-shirt - New Yorker, Spodnie - Chińczyk

Rzymianki - Tally Weijl

łańcuszek, bransoletka z czerwonymi kulkami, pierścionek - Jubiler, złota bransoletka - Noname