piątek, 6 września 2013

HELLO!

Blog raz już został usunięty, dokładnie dziś w nocy, ponieważ stwierdziłam, że to głupi pomysł ale teraz po głębszym zastanowieniu się stwierdzam, że to dobry sposób na zabicie czasu, którego mam zbyt wiele. Będę go prowadzić raczej systematycznie, postaram się przynajmniej. Co będzie na blogu? Pewnie sporo zdjęć Batmana o którym napiszę za chwilę, wiele osób już od dawna chciało żebym zrobiła bloga po to by pokazywać na zdjęciach swoje codzienne outfity, żebym je opisywała i takie tam, ale nie sądzę by to było jakieś ciekawe, nie mam ubrań, które zasługiwałyby na oklaski.. wręcz ubieram się jak 90% społeczeństwa w moim wieku. Będę więc pokazywać tu nie wiem co, wyjdzie to z czasem. Blogów modowych jest pełno, sama wiele śledzę i nie uważam by kolejny był komuś do życia potrzebny więc miło by było byście rzucali w komentarzach czy e-mailach pomysły na notki, będę się starała je realizować. Tak więc zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie. 


Jak już wspomniałam będzie tu pewnie dużo zdjęć Batmana (dla niewtajemniczonych -Batman to mój przyszły maltańczyk). Jest tak słodki, że najchętniej bym go zjadła, widuję go coraz częściej z racji okoliczności, niestety dopiero za około miesiąc trafi on do mojego domu. Na razie mimo, że jest już jak kluseczka to jest za mały by odbierać go od matki. Standardowo mam już z 3 foldery z jego zdjęciami czy nagraniami, wrzuciłabym najchętniej nagrania ale niestety bluetooth w laptopie odmówił mi posłuszeństwa. Nie mogę za wiele powiedzieć na temat rasy maltańczyków, bo tak na prawdę dopiero moja wiedza się poszerza, pewnie z czasem napiszę coś więcej. Teraz pochwalę się zdjęciami Batmana, które zrobiłam wczoraj i niecałe 2 tygodnie po jego urodzeniu.

Zapraszam do komentowania, wrzucania pomysłów na posty czy wyrażania swojej opinii! :)