poniedziałek, 23 września 2013

letnie outfity -instagram

Dostałam pół godziny temu e-maila z zapytaniem czy zrobiłabym post ze swoimi letnimi outfitami? Niestety z racji tego, że w wakacje jeszcze nie myślałam o blogu to nie robiłam żadnych zdjęć oprócz kilku, które mam na instagramie. Tak więc wybaczcie za jakość, wyrazistość i inne rzeczy.. :-) Poza tym na dniach powinien się tu znaleźć post o trądziku, mam niestety nawał pracy w tym tygodniu i ciężko mi jest zabrać się do pisania notki o tym.. 

koszulka - Tally Weijl, spodenki - DIY, torba - H&M, trampki - noname, sweter - Hala Targowa w W-wie.

koszula - Big Star, spódniczka, rzymianki- Tally Weijl 

bluzka - Moodo, spodnie - Mohito, koturny - H&M

bluzka - C&A, spodenki - H&M

kurtka - HOUSE, koszulka - New Yorker, spodnie - Denim, flatformy - Deezee 

sukienka - sheinside.com , snap - New Era 

sukienka, koturny - H&M

koszula, choker - New Yorker, spodenki, koturny - H&M
sukienka - H&M Garden Collection, kamizelka - DIY, pasek - H&M
 
Poza tym dzięki za każde wejście, z dnia na dzień licznik wzrasta! :-)))
Pamiętajcie też o konkursie! info w poprzednich notkach :*