niedziela, 8 września 2013

Strój kąpielowy

Wakacje niestety już za nami i ciężko mi z myślą, że na kolejne sobie trochę poczekam.. Chciałam zrobić post ze świeżymi zdjęciami, miałam wszystko zaplanowane ale po wczorajszej imprezie osiemnastkowej dziś leżę w łóżku z bólem głowy.. Tak więc powspominam trochę wakacje.
Pierwszy raz w życiu kupiłam sobie strój kąpielowy, który mi się podoba i który chętnie założę w następnym roku. Szukałam czegoś odpowiedniego na prawdę długo, bo jeśli chodzi o bikini to jestem strasznie wybredna a w tym roku postawiłam sobie warunek, że ma być czarne. Niestety jeśli było coś czarnego to kompletnie mi się nie podobało, przeszłam całą Galerię Bałtycką trzy razy w poszukiwaniu czegoś co mnie ujmie. Padło na neonową górę od bikini, którą zauważyłam na wieszakach w H&M'ie. Problem był później z dołem. Ten od kompletu zupełnie mi się nie podobał więc znalazłam sobie dół w wyprzedażowej cenie w Reserved. Tak skompletowałam sobie bikini, którego koszt całkowity to 40 zł. Do tego najlepiej na plaże założyć jakiś outfit, który będzie wygodny i przewiewny. Teraz przyszedł czas na szukanie odpowiedniej i bardzo ciepłej parki na zimę i jakiś butów, niestety..


Góra - H&M, dół - Reserved




flatformy - DEEZEE, bluzka - H&M, spódniczka - Cayman

Niektóre zdjęcia pochodzą z mojego instagrama -> http://instagram.com/xoxodeeb
Zapraszam do zaglądania, wyrażania swojego zdania, opinii w komentarzach lub wrzucenia pomysłów na nowe posty.